Termeni si Conditii

Dumneavoastra („Dumneavoastra”, „Client” sau „Altcineva” inseamna dumneavoastra sau, pentru serviciile create pentru afaceri, entitatea legala care este autorizata pentru a reprezenta sau si cine este desemnat/a sa achizitioneze Serviciile noastre) indica acceptabilitatea cum ca sunteti de
acord cu Termenii si Conditiile redactate mai jos pentru a utiliza serviciile SC.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L.-D („Noi”, „Ai Nostri”), site-ul nostru www.bisbox.ro („website” sau „site”), sau prin furnizarea oricarei informatii catre SC.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L-D. Daca dumneavoastra
nu sunteti de acord cu Termenii si Conditiile redactate si detaliate mai jos, recomandam parasirea site-ului imediat.

SUB NICI O FORMA S.C.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L.-D NU VA FI TRAS LA RASPUNDERE PENTRU ORICE FORMA SPECIALA, ACCIDENTALA, INDIRECTA SAU DERIVATE, CARE SUNT DIRECT SAU INDIRECT PROPORTIONALA CU FOLOSIREA SA, INABILITATEA DE A
FOLOSII, SITE-UL SAU SERVICIILE BISBOX.RO CHIAR DACA BISBOX.RO A FOST AVERTIZAT DE POSIBILELE ERORI. UNELE LIMITARI SAU EXCLUDERI NU VOR FI APLICATE CATRE DUMNEAVOASTRA. IN NICI UN CAZ SC.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L-D NU VA FI
RASPUNZATOR PENTRU ORICE DAUNE, PIERDERI SAU CAUZELE ACTIUNII MAI MULT DECAT PRETUL DE ACHIZITIE ALE UNUI PRODUS SAU SERVICIU ACHIZITIONATE DE PE WWW.BISBOX.RO IN TRANZACTIA IN VIGOARE. FOLOSIREA ACESTUI SITE ESTE IN TOTALITATE PE
PROPRIUL RISC.

Marca comerciala BISBOX este folosita doar in Romania de catre SC BEST IT SOLUTIONS BOX SRL-D si acreditata de autoritatile acestei Tari.
Urmatorii Termeni si Conditii suplimentari („se aplica”, „vor fi” sau „sunt”) tuturor interactiunilor dintre dumneavoastra si site-ul BISBOX.

I. Scopul Serviciilor.

SC.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L-D va depune eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru a rezolva problema calculatorului dumneavoastra pentru un pret rezonabil specificat si comunicat la fata locului sau prin telefon, dupa caz.
SC.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L-D poate oferii/furniza anumite portiuni ale serviciilor sale prin telefon, sesiune de control la distanta, prin chat-ul online, e-mail sau prin trimiterea la fata locului a unei echipe de tehnicieni.
SC.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L-D ofera servicii care sunt disponibile o singura data, pentru o anume taxa (Suport la distanta). Serviciile online precum „BISBOXUp, BISBOX30, BISBOX360” vor fi efectuate si facturate de catre SC.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L-D. Serviciile si
produsele vandute la fata locului vor fi efectuate si facturate de catre departamentul vanzari SC.BEST IT SOLUTIONS BOX.S.R.L-D.

II.Inregistrarea comenzilor

Puteti comanda serviciile noastre BISBOX telefonic. Tarifele pentru serviciile noastre le puteti gasi in pagina ” Servicii”. Unele servicii, componente, si calculatoare comandate/solicitate pot fi confirmate/realizate/finalizate si prin telefon si email. Odata plasata comanda sunteti de acord sa platiti
taxe pentru diferite servicii si/sau produse.
Termenii si conditiile aditionale pentru fiecare tip de serviciu sunt dupa cum urmeaza:

A. Startup:

SC.Best IT Solutions Box. SRL-D va pune la dispozitie calculatoare si consultanta tehnica (reparatii, training, creare de retele si servicii de upgrade) pentru intrepriderile mici si mijlocii precum si pentru persoane fizice. Compania se va concentra pe marketing, capacitatea de reactie, calitate
precum si creearea si pastrarea relatiilor cu clientii sai.

B. Service PC:

Termenul maxim de remediere pentru produsele care fac obiectul garantiei este de 15 zile.

SC.Best IT Solutions Box. SRL-D nu isi asuma responsabilitatea eventualelor pierderi sau deteriorari ale datelor/informatiilor stocate pe echipament.

Costurile de curierat pentru echipamentele expediate catre Service si de la Service inapoi catre beneficiar sunt suportate de catre client. Coletele care au fost trimise cu plata la destinatie catre Service vor fi refuzate la receptie.

Beneficiarul are obligatia de a ridica produsul in termen de 15 zile de la data la care a fost anuntat ca va fi expediat prin curier sau poate fi ridicat de la sediul firmei. In cazul in care nu este ridicat dupa instiintare, pentru perioada ce depaseste 10 zile se va aplica o taxa de depozitare in valoare
de 3 lei/zi. In situatia in care produsul nu a fost ridicat in termen de 90 de zile de la anuntare, clientul accepta sa renunte la dreptul de proprietate asupra acestuia, echipamentul ramanand in proprietatea SC.Best IT Solutions Box. SRL-D.

La sosirea produsului in service receptia se executa printr-o inspectie vizuala acestuia. Clientul ia act de constatarile ulterioare efectuate in service in urma diagnosticarii produsului.

TERMENI SI CONDITII GENERALE PENTRU ECHIPAMENTELE AFLATE IN POSTGARANTIE

In baza prevederilor art. 4 din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, va informam urmatoarele:

Articolul 1. Obiectul contractului

1.1. Obiectul Contractului consta in diagnosticarea si in masura in care este posibil repararea de catre Prestator, la cererea si cu acordul exprimat scris sau verbal al Clientului, a echipamentului electronic mentionat in fisa de service, aflat in perioada de postgarantie (denumite in continuare
“Echipament”).

Articolul 2. Durata contractului

2.1. Termenii si conditiile generale intra in vigoare de la data cand produsul iese de sub incidenta garantiei comerciale (la sfarsitul perioadei de garantie standard oferita de producator sau in urma anularii garantiei comerciale) pe o perioada nedeterminata de timp.

2.2. In situatia in care produsul va fi remediat la centrul S.C.Best IT Solutions Box. S.R.L.- D Pitesti, telefon 0757 881 920, e-mail: info@bisbox.ro, avand numar de ordine la Registrul Comertului J03/1615/2016 , cod fiscal 36563951, clientul va fi informat de termenul remedierii in urma
diagnosticarii produsului.

Articolul 3. Drepturile si obligatiile partilor contractante

3.1. Prestatorul:

A) Se obliga sa diagnosticheze Echipamentul. DIAGNOSTICAREA se va achita separat de catre beneficiar inainte de a i se returna aparatul (30 RON/echipament), doar in cazul in care acesta renunta la reparare. Pentru echipamentele care NU prezinta niciun defect functional se va factura
costul verificarii echipamentului.

B) Se obliga sa repare Echipamentul in cazul in care acesta a fost declarat reparabil in urma diagnosticarii si numai cu acordul expres al proprietarului Echipamentului, corespunzator cu pretul comunicat al reparatiei. Costul manoperei este de 20 RON/ora, contravaloarea reparatiei este
detaliata in devizul estimativ de reparatie, transmis beneficiarului. Facturarea manoperei: Timp de lucru facturat reprezinta timpul de lucru efectiv, rotunjit in plus la jumatate de ora, dar nu mai putin de 30 de minute.

C) Se obliga sa livreze proprietarului Echipamentului piesa defecta inlocuita numai la solicitarea expresa a acestuia facuta inainte de finalizarea reparatiei, in masura in care aceast lucru este posibil;

D) Se obliga sa furnizeze proprietarului Echipamentului informatii privind interventia efectuata asupra Echipamentului;

E) Nu raspunde pentru pierderea informatiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite de client in urma acestor pierderi, obligatia Prestatorului fiind numai de a repara echipamentul;

F) Se obliga sa deblocheze echipamente care au fost protejate prin parole de catre client numai contracost si numai daca acest lucru este posibil;

G) Se obliga sa solutioneze orice situatii considerate drept abateri de la conditiile legale sau contractuale ce fac obiectul prezentului contract. Orice reclamatie poate fi formulata pe adresa sesizari@bisbox.ro, clientul urmand sa fie contactat de catre un reprezentant al Prestatorului in vederea
documentarii cazului si solutionarii pe cale amiabila, in termenul legal de 30 de zile.

3.2. Clientul:

A) Se obliga sa furnizeze Prestatorului toate informatiile necesare si relevante legate de starea Echipamentului si manifestarea defectului reclamat;

B) Se obliga sa utilizeze Echipamentul in limitele si in conditiile specificate de catre producatorul Echipamentului;

C) Se obliga sa plateasca taxa de diagnosticare catre Prestator;

D) Se obliga sa transmita Prestatorului acordul sau refuzul, verbal sau scris, pentru repararea echipamentului;

E) Se obliga sa achite contravaloarea remedierii echipamentului, precum si a tuturor taxelor imediat ce Prestatorul l-a anuntat ca produsul a fost reparat;

F) Se obliga sa achite contravaloarea serviciilor prestate si facturate de Prestator; in caz contrar, Beneficiarul este de drept in intarziere, datorand Prestatorului penalitati de intarziere in cuantum de 0,5% pe zi de intarziere calculate la valoarea facturii scadente si neachitate.

G) Clientul are dreptul sa verifice integritatea produsului la primirea acestuia, la sediul Beneficiarului sau in cazul trimiterii prin curier, la primirea acestuia de la reprezentantul firmei de curierat.
Articolul 4. Pretul si conditiile de plata

4.1. Clientul va plati Prestatorului, taxa de diagnosticare. Daca interventia este posibila, iar Clientul a comunicat scris sau verbal acordul pentru reparare la pretul indicat, va achita contravaloarea costurilor remedierii echipamentului fara a mai plati taxa de diagnosticare.

4.2. Daca clientul nu doreste repararea echipamentului de catre Prestator va achita taxa de diagnosticare si taxa de transport de la sediul Prestatorului la adresa Beneficiarului (daca este cazul).

4.3. Taxa de diagnosticare (evaluarea tehnica in vederea repararii) a starii unui echipament este de 30 RON. Preturile complete se gasesc pe site-ul Prestatorului- www.bisbox.ro.

4.3. Clientul poate efectua plata facturii prin virament bancar in contul prestatorului indicat mai sus sau in numerar sau cu cardul la receptia acestuia.

4.4. Pretul de remediere al echipamentului este format din contravaloare piese de schimb si manopera.

Articolul 5. Garantie

5.1. Prestatorul asigura o garantie de 3 (luni) pentru piesa inlocuita cat si pentru manopera aferenta.

5.2. Prestatorul nu va factura manopera in cazul in care in perioada de garantie, Echipamentul revine la Beneficiar reclamand defect/neconformitate a piesei inlocuite;

5.3. Prestatorul nu va acorda garantie si manopera gratuita in cazul in care Beneficiarul reclama la acelasi Echipament acelasi defect, insa, in urma diagnosticarii, rezulta ca Echipamentul prezinta defectul reclamat ca o consecinta a defectarii altei piese decat cea care a mai facut obiectul
reparatiei/inlocuirii.

5.4. Conditiile garantiei sunt valabile cu respectarea instructiunilor din manualul de utilizare.

5.5. In cazul in care se va constata, in conditiile legii, culpa exclusiva a Prestatorului, acesta va despagubi pe Beneficiar pentru toate prejudiciile patrimoniale sau nepatrimoniale cauzate de neindeplinirea sau indeplinirea in mod necorespunzator de catre Prestator, dar fara a depasi valoarea
prestatiei efectuata de Prestator conform prezentului contract.

Articolul 6. Politica de confidentialitate/protectia datelor cu caracter personal

6.1. Prestatorul se angajeaza sa asigure exercitarea drepturilor Clientului de acces, rectificare, stergere, obiectie.

6.2. Clientul poate sa renunte la dreptul de a fi contactat sau de a modifica datele cu caracter personal, putand solicita prin trimiterea unei scrisori la adresa mentionata in prezentul contract sau prin email la: sesizari@bisbox.ro .

6.3. Scopurile prelucrarii acestor date sunt: informarea cu privire la comanda efectuata de Client in cadrul service-ului, informarea despre produsele si promotiile Prestatorului sau despre orice alte promotii sau activitati desfasurate de Prestator realizarea de rapoarte statistice.

6.4. Prestatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti, cu exceptia partenerilor de servicii de marketing si alte servicii, agreate cu care exista contracte in acest sens si care se obliga prin acestea sa informeze Clientul ori de cate ori este cazul in legatura cu produsele si
ofertele promotionale.

6.5. Informatiile cu caracter personal pot fi divulgate catre Politie, instantele judecatoresti sau organele statului abilitate atunci cand exista o cerere expresa din partea acestora si legea o impune.

Articolul 7. Dispozitii finale

7.1. Conditiile raman valabile pentru orice interventie a produsului pe toata durata contractului.

Contractul va inceta de plin drept, fara interventia instantei si fara alte formalitati prealabile in urmatoarele cazuri:

A) prin acordul scris al partilor contractante;

B) la terminarea perioadei de garantie oferite pentru interventia care face obiectul prezentului contract

C) la cererea oricareia dintre cele doua parti, prin reziliere de plin drept, in cazul in care cealalta parte, aflata in culpa, incalca una sau mai multe dintre obligatiile asumate prin prezentul contract si nu remediaza incalcarea in temen de 15 (cincisprezece) zile de la data primirii notificarii de
remediere. In acest caz rezilierea opereaza in termen de 5 (cinci) zile de la data primirii de catre partea in culpa a notificarii de reziliere.

7.2. Incetarea prezentului contract nu va avea nici un efect asupra obligatiilor deja nascute sau scadente intre parti.

C. Mentenanta

Conform contractului de prestari servicii, inspectie si mentenanta pentru calculatoare si echipamente conexe

D. PICKUP & RETURN

Conform procesului verbal intocmit intre partile contractante la ridicarea echipamentului

E. Magazin Online

Vezi termeni si conditii generale ale magazinului online, aici.