Suport Tehnic la Distanta

Suportul tehnic la distanta este o proctica ce se foloseste des in micile si marile companii avand costuri reduse si un timp de raspuns mai bun in cazul unor probleme intampinate la calculator. Este inportant ca calculatorul dumneavoastra sa functioneze continu avand un tehnician alaturi mereu. Tehnicianul poate vedea toata interfata de lucru, poate folosii mousul si tastatura securizat dintr-o locatie sigura. Beneficiile acestui Suport Tehnic la Distanta sunt: Rapid: Primesti ajutor instant fara a fi nevoie sa astepti un tehnican sa ajunga la tine. Convenabil: Nu esti nevoit sa aduci calculatorul in service-ul BISBOX sau sa astepti depanarea acestuia la domiciliu. Accesibil: Costurile la noi sunt mult mai mici decat a va trimite un tehnician acasa sau la birou. Acest lucru ne permite sa oferim preturi accesibile pentru aceleasi servicii de calitate la fel cu cele primite la fata locului.
Da este, cand va conectati la unul din tehnicienii nostri, conexiunea este criptata cu o cheie de 256-bit. Este la fel de sigura ca cea care o folosesc bancile cand efectuezi tranzactii online.
Verificarea performantelor ale sistemului sunt realizate de catre expertii nostri tehnicieni. Cand ne sunati in legatura cu acest serviciu, va vom face legatura direct cu un tehnician care va va ajuta sa indetificati problemele si va oferii Suport la Distanta.
Nu, conexiunea este permisa doar daca dumneavoastra consumatorul oferiti parola de acces tehnicienilor nostri, aceasta automat schimbandu-se la fiecare delogare a tehnicianului.
Da, va putem ajuta cu cea mai mare placere atata timp cat exista conexiune la internet oriunde ati fi.
Exista momente in serviciul " suport la distanta " nu este unul adecvat pentru a remedia o anume problema. In aceste cazuri va vom pune la dispozitie servicul nostru PICKUP&RETURN daca va aflati in aria zonelor acoperite sau orice alt plan disponibil in oferta noastra.

Companii-intrebari generale.

Putem trimite o echipa de tehnicieni in aceeasi zi sau doua zi.
Oferim diferite pachete de servicii adaptate la nevoile oricarei firme. Oferim servicii fara adausuri ascunse, seriozitate si transparenta maxima fata de firma dumneavoastra, garantand prin contract siguranta si confidentialitatea afacerii dumneavoastra.
Tehnicienii din cadrul companiei noastre au o minima de 3 ani in reparatii PC si suport la distanta.
Majoritatea sesiunilor efectuate prin serviciul "suport la distanta" pot dura doua sau trei ore. Aceste sesiuni pot fi mai scurte sau mai lungi in functie de numarul si severitatea problemei. In unele cazuri cand calculatorul dumneavoastra este sever infectat cu virusi si spyware, sesiunea poate fi transformata in serviciul PICKUP&RETURN sau direct la firma/acasa de catre un expert tehnician.
Mereu vom folosii transparenta direct cu dumneavoastra pentru a ne asigura ca serviciile oferite va satisfac cerintele. Daca vreodata aveti intrebari sau dubii fata de serviciile noastre, dumneavoastra clientul nostru veti fi asigurat ca serviciile noastre sunt unele de exceptie. Va rugam sa intelegeti ca exista o problema de natura volatila a calculatoarelor si ca acele probleme pot aparea dar nu necesar datorita serviciilor oferite de catre echipa BISBOX.
Da, oferim servicii atat Windows cat si Mac prin serviciul "Suport la Distanta".