Termeni si Conditii

Riscuri de reparare
Reparațiile electronicelor sunt imprevizibile. Dispozitivul dvs. poate fi nereparabil sau poate fi deteriorat permanent în timpul reparației. Componentele/circuitele plăcii se deteriorează în timp și se pot defecta fără avertisment, în special la dispozitivele deteriorate cu ajutorul lichidelor, unde componentele se pot scurtcircuita/oxida,ce corodează și ruginesc în timp.

Reparațiile efectuate pe dispozitivele cu ecrane lipite, cum ar fi iPad-urile, implică dezlipirea ecranului pentru a accesa componentele interne. Ecranele sunt foarte delicate și se pot crăpa sau rupe în timpul procesului de tragere/dezlipire. Avem o mare experiență și riscul de spargere a ecranului este minim, dar sticla se poate sparge și există riscuri.
GPU-ul integrat pe laptopuri și AIO de pe calculatoare poate eșua fără avertisment, în special pe dispozitivele mai vechi, cum ar fi Macbook-urile/iMac-urile 2011. HP, Dell, Toshiba și alte dispozitive cu probleme GPU cunoscute de orice marcă și model.

Estimări
Deși încercăm să fim cât mai riguroși cu toate estimările, nu garantăm că estimarea noastră este completă și finală. Adesea, este foarte dificil sau imposibil să identifici fiecare problemă care afectează un dispozitiv până când se efectuează unele lucrări. Estimările noastre pot evolua sau se pot modifica în timpul verificarii/repararii dispozitivului dvs. Dacă tehnicienii noștri trebuie să actualizeze estimarea, vă vom anunța cât mai curând posibil înainte de a continua. Toate modificările TREBUIE să fie aprobate de dvs. înainte de a continua cu orice lucrare. Estimarea noastră inițială va rămâne întotdeauna valabilă în intervalul serviciilor oferite initial, deși vă putem sfătui că estimarea serviciul inițial poate să fie inutil sau puțin probabil să rezolve problema.

Garanție limitată pentru magazin
Oferim o garanție de 60 de zile pentru toate reparațiile. Dacă, din orice motiv, intervine o problemă în termen de 60 de zile asupra reparatiei efectuata de catre noi, vom efectua din nou reparatia fără costuri suplimentare. Toate piesele utilizate pentru întreținerea dispozitivului dumneavoastră sunt, de asemenea, garantate timp de 60 de zile de la data service-ului. Garanția nu acoperă probleme care pot apărea în perioada de garanție care nu sunt legate de serviciile efectuate sau de problema sau simptomul inițial diagnosticat și reparat.

Excluderi de garanție
Nu oferim garanții sau garanții, explicite sau implicite, cu privire la oricare dintre următoarele:
Orice serviciu care utilizează piese care nu au fost achiziționate prin servisul nostru BISBOX
Orice problemă de software, inclusiv eliminarea virușilor, instalarea sistemului de operare
Simptome/probleme noi care nu sunt direct legate de servisarea initiala în perioada de garanție de 60 de zile
Instalare hardware nou sau modificarea hardware-ului existent în perioada de garanție de 60 de zile anuleaza garantia oferita de BISBOX.

Garanție limitată pentru magazin
Reapariția simptomelor sau a problemelor originale cauzate de eroarea sau neglijența utilizatorului/clientului în perioada de garanție de 30 de zile, inclusiv, dar fără a se limita la, daune fizice (picături, strivire, expunere la temperaturi extreme), daune lichide (vărsări și scufundare în lichid a dispozitivului), daune electrice (împământare necorespunzătoare, contact cu rețele electrice cu performanțe slabe sau deteriorate) și daune cauzate prin instalarea sau utilizarea aplicatiilor software dăunătoare (viruși, malware, spyware), anulează garanția limitată BISBOX.
NOTĂ: Dacă dispozitivul dvs. este alterat fizic sau deteriorat în perioada de garanție, garanția limitată BISBOX este nulă. Aceasta include, dar nu se limitează la, ecrane crăpate, lovituri ale carcasei, daune interne care nu sunt prezente la momentul reparației originale, încercări de deschidere sau modificare a dispozitivului, utilizarea cablurilor de încărcare neoriginale pentru a încărca dispozitivul sau orice altă acțiune, accidentală sau intenționat, care ar putea duce la eșecul reparației noastre.
Unele servicii efectuate de BISBOX pot anula garanția producătorului. Acceptând serviciul/reparatia de la BISBOX, înțelegeți și sunteți de acord că nu suntem responsabili pentru anularea garanției producătorului dispozitivului dumneavoastră.

Reparatii in garantie
Dacă dispozitivul dumneavoastră funcționează defectuos sau eșuează în termen de 60 de zile de la momentul în care ați primit dispozitivul, vom efectua reparația din nou fără costuri suplimentare pentru dvs. Problema trebuie să fie legată de comanda reparatiei inițială. Dacă problema nu are legătură, veți fi anunțat despre costul reparației înainte de a continua cu reparația. Nu sunt emise rambursări înainte de a încerca din nou reparația, astfel încât să putem verifica validitatea revendicării. Rambursările sunt emise numai dacă nu putem remedia dispozitivul dvs. minus taxa pentru încercarea de reparație și transportul de retur. Consultați secțiunea privind taxele pentru încercarea de reparație din Termenii si Conditiile noastre pentru mai multe detalii.. Dacă dispozitivul dvs. se califică pentru reparația în garanție, sunteți responsabil pentru expedierea dispozitivului înapoi la noi, iar noi vom acoperi transportul retur.

Estimare și timp de reparație
Ne mândrim cu viteza reparațiilor noastre, totuși mulți dintre factorii care determină durata reparației dumneavoastră sunt în afara controlului nostru. Ca atare, vom încerca să vă depanăm dispozitivul cât mai curând posibil, în ordinea în care a fost primit. Multe dintre reparațiile noastre sunt finalizate în 1-48 de ore, totuși nu oferim nicio garanție cu privire la cât timp va dura serviciul. Orice referire la timpii de servisare/reparatie le gasiti pe site-ul nostru web sau în materialele promoționale.Aceste estimări ale noastre sunt bazate pe experiența anterioară și nu sunt menite să reprezinte un interval de timp exact sau să ofere garanții privind timpul de serviciu.

Procedura pieselor de schimb
Dacă o reparatie necesită piese pentru finalizare, vă vom contacta și vă vom informa cu privire la necesitatea achizitionarii, înainte de a comanda orice piese. Vom explica ce piesa este necesară, de ce este necesară, orice costuri asociate și vom oferi o estimare a când va ajunge probabil piesa. Datorită faptului că timpii de expediere sunt în afara controlului nostru, estimarea noastră este o presupunere și nu are scopul de a garanta sosirea într-o anumită oră/zi. Dacă doriți să păstrați dispozitivul personal până la sosirea pieselor, va fi necesar o plata nerambursabila de 50% din costul pieselor comandate. BISBOX, în general, nu va folosi piese care nu sunt achiziționate de BISBOX. Acest lucru se datorează incapacității noastre de a verifica dacă piesele sunt funcționale și vor oferi o potrivire bună pentru dispozitivul dvs. Orice piese de schimb care nu sunt furnizate de BISBOX nu sunt acoperite de niciun fel de garanție, cu excepția celor care ar putea fi furnizate de producătorul piesei. Prin furnizarea propriilor piese, recunoașteți că înțelegeți și sunteți de acord că orice lucrare pe care o furnizăm nu este acoperită de Garanția BISBOX sau de orice altă garanție sau asigurare, explicită sau implicită. De asemenea, sunteți de acord să renunțați la orice răspundere pentru daunele aduse dispozitivului dvs. cauzate de piesele defecte sau alte incompatibilități ale părților.

Taxa de incercare reparație
Perciem o taxă de încercare de reparație pentru majoritatea dispozitivelor care implică reparații ale plăcii de bază, recuperare de date sau dispozitive care au avut încercări de reparații anterioare. Dacă reparația nu reușește sau recuperarea datelor nu este posibilă sau dacă dispozitivul a fost anterior in alt Centru de Reparatie, înainte de a ajunge la magazinul nostru, vi se va percepe o taxă de încercare de reparație cuprinsă între 70 RON și 100 RON pentru a acoperi timpul petrecut de catre noi pe dispozitiv-ul dumneavoastra.

Politică de livrare
Instrucțiunile de expediere pe care ni le furnizați la completarea formularului din e-mail sunt instrucțiunile pe care le urmăm pentru a vă expedia articolele inapoi. Nesolicitarea asigurării face ca orice daune de transport să fie exclusiv responsabilitatea clientului, iar BISBOX nu își asumă nicio responsabilitate în cazul daunelor în timpul transportului. În plus, dispozitivele care nu sunt expediate în ambalajele lor originale sunt mai predispuse la deteriorare în timpul transportului; dacă ne trimiteți dispozitivul într-o cutie generică, vă vom expedia înapoi într-o cutie generică pe propriul risc. Dacă furnizați propria etichetă AWB de expediere, asigurați-vă că includeți asigurare pe ea dacă doriți să faceți acest lucru; nu putem oferi asigurare pentru etichetele AWB retur pre-achizitionate.

Date
BISBOX nu garantează securitatea sau siguranța datelor dumneavoastră. Deși luăm toate măsurile de precauție posibile pentru a ne asigura că integritatea datelor dumneavoastră nu este afectată, nu ne putem asuma răspunderea pentru orice pierdere de date ca urmare a serviciilor prestate de BISBOX.

Dacă suntem conștienți că o procedură poate duce la pierderea datelor, vă vom informa cu privire la aceasta posibilitate, ce date pot fi afectate și vă vom oferi posibilitatea să facem o copie de rezervă a datelor dumneavoastră la un cost suplimentar. Cu toate acestea, din cauza naturii complexe a dispozitivelor electronice, nu putem anticipa ce se poate întâmpla cu datele dumneavoastră în fiecare situație. Vă încurajăm cu tărie să faceți o copie de rezervă a oricăror fișiere și documente importante înainte de a trimite sau lasa dispozitivul pentru service.

Limită de timp de ridicare și depozitare
Datorită capacității noastre limitate de stocare, vom putea păstra dispozitivele până la 60 de zile după ce vă vom contacta pentru a vă ridica dispozitivul. După perioada de 60 de zile, dacă nu am primit vești de la dvs., vom considera dispozitivul dvs. abandonat și BISBOX va avea dreptul de a vinde dispozitivul pentru a recupera costul de service și piesele utilizate pentru repararea dispozitivului, sau vom recicla dispozitivul dacă este nefunctional. Nu putem garanta că echipamentul dumneavoastră nu va fi aruncat după perioada inițială de 60 de zile, așa că este esențial să vă ridicați echipamentul la timp sau să faceți aranjamentele necesare cu echipa BISBOX pentru a vă depozita echipamentul până când îl puteți ridica. Dacă optati pentru a ridica după 60 de zile, veți fi facturat cu 100 RON pe lună pentru stocare .